Christine, eller ska vi säga sumobrottare?

Nu sitter jag äntligen vid en dator med internet! Fast dock inte min egen, buhuu..
Aja, idag hörrni, har jag varit extremt produktiv!
Var ledig idag MEN hade bokat tvättid klockan åtta. Så jag gick upp, trött som ett as, gick ner till tvättstugan och hävde i all tvätt.
När jag kom tillbaka till lägenheten ringde Helene och sa att hon var klar på stan och var påväg hem till mig. Jag hade då börjat städa lägenheten, när jag ändå var uppe i varv. Helene ville inte bara titta på, så efter många protester av mig diskade hon lite, haha. Men det var trevligt, jag gick runt och städade och hon diskade, också pratade vi emellanåt.
När lägenheten såg ut som en lägenhet igen, gick vi ner för att hänga upp min tvätt. Sedan bar vi iväg för att storhandla! Men till min fasa hade inte min lön kommit in på kontot, som den skulle ha gjort. Jag fick panik och ringde mamma, som självklart inte kunde göra något åt saken. Så jag och Helene brummade iväg till mitt jobb, där fick jag reda på att lönerna var försenade i Söderhamn, eller vad dom sa. Så jag ringde mamma, som förde över pengar, för jag ville verkligen inte vänta med att storhandla, när jag hade möjligheten att åka till E-center samt ha en bil att lasta i alla varor.
Så till E-center we went, och handlade. Helene handlade ingridienser till hennes tårta vi skulle baka till hennes mormor, och jag själv handlade föda.
När vi var klar och fattigare, åkte vi hem till mig, Helene var så snäll och lastade in mina varor och jag sprang till tvättstugan och fixade klart tvätten.
Tio minuter senare var vi i bilen påväg till Tommy, när vi kom fram slängde vi i oss frukost/lunch eftersom ingen av oss hade ätit nåt och var hungriga som svin!
Med ett mer balanserat blodsocker satte vi igång med tårtan, när den var klar fick den heta "Den gröna faran". Hahha, bara för att det var vindruvor och kiwi på den.
Jag fick uppgiften att hålla i tårtan medan vi återigen satte oss i bilen och for till hennes mormor. Där bjöds det på saft, och såklart Den gröna faran.
När vi var klara där skjutsade Helene hem mig igen. Sen dess har jag städat lite till hemma och fixat mat.

Sååå, lite update! Nu tänkte jag slänga in lite bilder, en är ifrån när jag tatuerade mig, som jag fick av Madde häromdan,  Sen är det mest från festen i Lördags.


När jag ser den här bilden får jag verkligen lust att färga håret mörkt igen, pallar inte med utväxt hela tiiiden.


Sandra, Jag och Jenny :)


Folk :)


Haha, käre värld...


Jag, Sandra och Ellen :)


Och till sist en bild på mig när jag tatuerar mig, jag påminner faktiskt om en sumobrottare, med frillan och ja... resten!

Nu ska jag fixa lite till här hemma hos mamma, sen ska jag ut på en promenix! I morgon ska jag upp tidigt igen för att hälsa på Emma som har flyttat från Västra Götaland till Bollnäs! Haha, ska bli roligt att se skolan igen också, eftersom jag själv gick på samma kurs som henne, fast för två år sedan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0