Blondin eller Brunett?

GAH!
Jag är verkligen en sån person som tröttnar på sin hårfärg väldigt snabbt, och det är varken roligt eller ekonomiskt..
Just nu sitter jag och funderar på att göra något impulsivt.. typ färga håret svart, nej men nära inpå.

Vi kan ju lägga in lite bilder så kanske det klarnar upp även för mig hur jag vill ha min hårfärg (shit vad jag verkligen beter mig som en brud nu, men whatever)

Brunett




(jag till vänster, men det förstod nog ni redan)


Blondin/Brunett


Blondin



Ja, jag blev i allafall inte klokare.. De enda färgerna mitt hår inte har haft är svart eller rött.. och då känns ju faktiskt svart mer lockande, men det blir inte så lätt om man ångrar sig sen och vill ha det ljusare, som jag säkert kommer göra. Men snart är sommaren över och hösten faller in, kanske blir det mer passande med mörk hårfärg då?
Vi får väl helt enkelt se vad det blir för färg. Just ja, jag har även tröttnat på min ögonfärg, vill inte ha bruna, jag vill ha blåååå ögon. Får väl kanske ta och införskaffa ett par linser.. Alltid roligt att variera sig lite!´


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0