Tillbaka till verkligheten

Denna helg har jag spenderat hos Daniel. Åkte dit på torsdagen, när jag kom fram så hällde vi upp lite vin och kollade på Avatar, jag hade redan sett den på bio, men ville se den en gång till. Daniel som inte hade sett den tyckte den var bra, liksom jag.
Dagen därpå skjutsade vi Daniels pappa till Jönköping. När vi ändå var där så passade vi på att strosa runt i affärerna. Jag hade behövt hitta lite kläder, men hittade ingenting som föll mig i smaken. Så istället köpte jag två klockor och ett bar solbrillor. Även Daniel hittade en klocka. Efter shoppingen drog vi till donken och käkade, det var väldigt längesen jag käkade ett Meal där. Annars brukar man bara ta en cheeseburgare eller nåt. Men gott var det, och mätt blev vi! Väl hemma hos Daniel igen skulle vi kolla på Småstadsliv 1 och 2, men jag somnade under båda så vi gick och la oss istället.

            
Jag fördrev tiden i baksätet påväg dit med att knäppa lite egobilder, alltid lika roligt! :)

  


Daniel tog beslag på kameran och försökte knäppa en bild på oss två. Vi syns lite halvdåligt.. men men :)


Min nya älskling 1


Min nya älskling 2


Ett par solbrillor nu till våren, treevligt!



Idag åkte jag hem från Daniel, tråkigt värre. Men man måste ju tillbaka till verkligheten nångång! I morgon ska jag uträtta lite ärenden på stan, sen blir det jobb 12:00 till nånting..


Christine signar ut... Slut!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0