Men come on?!

Idag när jag vaknade innan jobbet hade jag redan tänkt ut vad jag skulle ha på mig på jobbet.. är så trött på att gå runt i mina stövlar just nu, så jag tänkte vara lite vårig och använda mina converse istället. Klev upp, gjorde i ordning mig och letade hetsigt efter skorna, men de fanns ingenstans. Plötsligt slog det mig att de var hemma hos pappa. Bara en sådan här sak kan förstöra hela min dag, om det sker på morgonen. Surade påväg till jobbet, i mina stövlar, i skitväder. En bit in på morgonen när jag satt och jobbade såg jag ut genom fönstret och vad ser jag? SNÖ. Jag blev så fruktansvärt less! Var det verkligen nödvändigt? Nej, inte ett dugg. Visst att det kan regna och så, men inge mer snö, snälla!
Annars har jag haft ont i huvudet och varit extremt trött hela dagen. Slutade jobba klockan sju, sen dess har jag inprincip inte gjort ett skit. Är fortfarande jättetrött.
I morgon ska jag försöka hitta lite nya kläder, är så trött på min garderob! Blä.. Ska troligtvis träffa Natalie på stan också, skulle vara trevligt!
Nu ska jag hoppa in i duschen, sen ska jag återgå till att inte göra ett skit, blir till att sova tidigt idag känner jag.
Ciao!

Kommentarer
Postat av: Pappsen

Det är ju april !!!

2010-04-22 @ 11:08:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0