Lokalsinne, vad är det?!

Då var ännu en dag snart över och snart ska jag krypa ner i sängen och sova.
Min dag började med jobb klockan åtta till fem. När jag kom hem kastade jag i mig lite mat. Sedan mötte jag upp Fia för en promenad. Vi orkade inte gå lika långt som förra gången, då jag trodde vi hade hamnat i Ljusne.

Christine: Men du, vart är vi egentligen?
Fia: Norrberget tror jag..
Christine: Mäh! Ligger inte det i... Ljusne?
Ja, sen var det ju det här med bra lokalsinne, vilket jag tydligen saknar.
 
Annars har det inte hänt så mycket, kikade lite på Desperate Housewifes, men jag har missat så många avsnitt så jag hängde inte alls med. Så märkligt, för cirka två år sedan satt man spikad framför Desperate, Greys, Ugly Betty och mer på vardarna. Man liksom planerade sitt liv efter programmen. Idag har jag knappt tid att kolla på TV, men jag saknar det inte så mycket. De enda tillfällerna är när jag ska sova och bli trött.
Anywho. I morgon väntar jobb, 09:45 till 19:00. Känner på mig att jag inte kommer orka göra något annat resten av kvällen... kanske en promenad, men bara kanske.
På Torsdag är jag ledig. Ska uträtta lite ärenden på stan under förmiddagen, senare ska jag över till Anneli och grilla med lite folk, ska bli riktigt trevligt! Hoppas på bra väder bara.
Nä, nu blir det att få lite sömn. God natt gott folk!


Christine, virrig och extremt dåligt lokalsinne.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0