Fullsnygg och bjuda på sig själv!

Ibland när jag har tråkigt så brukar jag bläddra runt på Tradera. Idag har jag suttit och kikat igenom klockor, och jag hittade en klocka, som var både ful och snygg på samma gång. Jag bara måste ha den! Ska försöka lägga ett bud på den och hoppas att den blir min. Jag har ju lyckats tappa bort min ÄLSKADE klocka. Hur fan lyckas man med det? Om man heter Christin är det ingen svårighet, tydligen. Men den måste ju finnas här nånstans?! Hur som helst, nu tänker jag bunkra upp med flera nya klockor. Sen behöver jag skor, kläder, smink, hårslingning, and the list goes on.

Den är ju så jävla cool! Jag måste ha den, den ska bli min.

Appropå fulsnygga saker, förra året köpte jag en väska som jag just tyckte var fulsnygg. Nu tycker jag den är mer ful än snygg, kanske.. eller den kanske är snygg, gah, kan inte bestämma mig. Kan ju hiva upp en bild så ni för se.


Den ser kanske lite tantig ut, eller kanske inte.. kan inte bestämma mig. Har inte använt den på flera månader hur som helst.




Jag vill ha tillbaka mitt blonda hår också! Är lite påväg i allafall. Ska försöka boka in en tid hos frissan.

Anywho, nu tänkte jag försöka mig ut på en promenad, vädret har ju varit underbart! Satt ute och käkade lunch på jobbet, lovley! När vissa saker känns svåra gör vädret att det känns lite bättre, tackar för det! Nu får det fan inte komma nå mer snö.

Toodles!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0