Förvirrad

Jag vet ingenting längre. Jag vet inte vad jag vill, vad jag känner. Det känns som att jag inte vet vem jag är. Jag känner inte igen mig som person. Så mycket har hänt på sistone, som har kastat om mina tankar. Både bra och dåliga saker.
Jag har fått tag i en lägenhet och ska snart flytta, förhoppningsvis denna månad. Känns bra att flytta hemifrån, lämna boet liksom. Att få känna mig riktigt hemma nånstans, att inte behöva tänka på andras behov. Städa när jag vill, lyssna på musik när jag vill, slippa tänka på att störa andra när jag är uppe sent.
Vara fri.
Jag vill bara åka bort ett tag, fly från verkligheten. Slippa all oro för framtiden, bara känna harmoni.


Kommentarer
Postat av: Sarah

Jag finns här om du behöver något älskling! <3

2010-04-13 @ 23:34:10
URL: http://blogg.qruiser.com/sarahhaggdahl

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0