Ett mönster?

Kikade igenom mina senaste inköp, och fann ett mönster. Titta på dessa bilder och se om ni hittar ett också:


En svart klänning


En svart tunika


En svart skjortklänning


En svart tunika


En svart klänning


En svart tunika


Ja, mönstret var ju ganska självklart, eller hur? SVART. Shit.. Snacka om att jag bara handlar svarta kläder. Varje gång jag ser ett snyggt klädesplagg, så är det svart. Och om jag tittar på ett klädesplagg som inte är svart, kollar jag runt och ser om det plagget finns i svart. Hm... Måste nog bryta denna vana, hur kul är det att bara gå runt i svart till sommaren? Varmt och dystert blir det. Men jag handlade faktiskt ett par skor idag som inte var svarta! Hah, den ni! Look for yourslelf!






Taaadaaa! Inte svart. Och jag älskar dem! De skulle ha kostat 799 kr, men de var på rea så jag fick dem för 549 kr istället. Det kallar jag ett kap!

Hur som haver. Nu lämnar vi mina tillskott i garderoben.
Idag mötte jag upp Fia, sedan promenerade vi ner på stan. Kikade i lite affärer, hittade lite smått och gott, en skyddspray från Swartzkopf som man använder innan man fönar eller plattar håret. Använde det nu under kvällen and it works like magic! Sen ett par örhängen, ett skärp, ett par leggins (svarta) och en mascara.
När vi hade handlat klart träffade vi på Marie. Så vi tog en fika och babblade om allt mellan himmel och jord.
Annars har det inte hänt mycket idag. I morgon väntas jobb, sedan roligt umgänge och grillning under kvällen. Mys!
Nu ska jag platta till håret lite mer, sedan försöka sova.

Hittade även en lång kavaj jag köpte för ett bra tag sedan, men aldrig använt. Man får ju noll figur i den... Men ska väl trycka på mig den någon gång ändå.
Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0