Tillbaka till hamnen i söder!

Idag kom jag hem från Daniel, har varit där sen i Onsdagskväll. Jag har haft roligt, det var trevligt att träffa honom igen.
Jag gick upp klockan åtta i morse för att göra mig i ordning, eftersom jag skulle åka med Daniels pappa till Stockholm. Det var inte alls roligt att gå upp så tidigt, vi gick och la oss vid två på natten ungefär. Jag sov nästan hela vägen till Stockholm, var helt slut.. Dock tror jag att det beror på att jag börjar bli sjuk. Har ont i hela kroppen, det värker liksom, sen känner jag mig tung i huvudet och har ont i halsen.. skulle gå ut och gå med Buster nu under kvällen, men jag klarade inte av mer än några meter.. benen kändes så tunga.. hm, aja, hoppas det inte blir värre.
Jag kom till resecentrum vid kvart i fem ungefär, då kom min moster och hämtade mig. Sen åkte jag hem till henne och hämtade hemnyckeln och Buster. Sen dess har jag inte gjort mycket, legat under mitt täckte och kikat på TV.
I morgon ska jag ta mig i kragen och söka skola! Måste bli av nu känner jag. Från tisdag till torsdag ska jag gå på en kurs på arbetsförmedlingen, den är nog lika rolig som den låter.. Men men, det är väl också bra att det blir gjort antar jag. Kan jag inte bara skrapa en trisslott i morgon och bli miljonär istället? Det vore väl så mycket roligare..
Jag har också bestämt mig att jag inte ska shoppa på ett bra tag nu! När jag var hos Helene i tisdags, köpte jag ett par stövlar och en tunika. Fast jag egentligen hade bestämt mig för att inte handla nåt! Så nu är det stopp ett tag, ska fixa i ordning min garderob så inser jag nog att jag har för mycket kläder, och defenitivt för mycket skor!
Aja, nu orkar jag inte skriva nå mer, ska krypa under täcket igen och försöka vara vaken till VMA 2009 sätter igång på MTV klockan två, haha. Wish me luck, jag somnar nog inom en timme ska ni se.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0