Sjuk...

Idag har jag väl nyst sammanlagt femtio gånger skulle jag tippa på. Har åkt på en dryg förkylning samt feber.. usch!
Mamma väckte mig i morse och sa att de skulle åka till Sundsvall för att shoppa, jag var så trött och borta i tankarna så jag sa typ att de skulle ha roligt och jag skulle stanna hemma.
För en stund sedan gick det upp för mig; Jag kunde ha varit i en stor galleria i Sundsvall och shoppat just nu! Jag blev så less, egentligen hade jag velat följa med, men det tänkte jag ju inte på i morse.. suck! Istället sitter jag här hemma och tråkar sönder, inget bra på TV går det heller.. Varför går det aldrig några bra program under helgerna? Är det för att de tror att alla är ute och roar sig på helgerna och inte är hemma och kikar på TV?
Jag ringde upp mamma förut också.

Jag: Hej, vad gör ni?
Mamma: vi är i en galleria nu, vi har nyss kollat på Sarah Dawn Fisher. (sedan hör man Peter i bakgrunden; - Sarah Dawn Finer heter hon!)
Jag: Sa du fisher?
Mamma: Jaja, hur som helst, vi kollade på henne i allafall.
Jag: Var hon bra då?
Mamma: Njaa..

Aja, nu ska jag lägga mig i sängen och kika på TV, något sevärt läre det väl finnas i allafall, hoppas jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0