Pyssla om mig själv

Hejsan svejsan. Nu är jag inte lika förbannad längre, haha. Jag lyckades somna om ett tag.
Idag har det inte hänt mycket.. Jag har mest tagit det lugnt, har ju inte varit själv på hela veckan typ, eftersom jag har varit med Hanna sen i måndags :P Men det har varit roligt.
Har nyss noppat ögonbrynen och sitter nu med en ansiktsmask. Har bestämt att idag, eller ikväll blir det väl nu, så ska jag ha en "pyssla om mig själv" - dag. Ska bli mysigt. Ska bland annat försöka mig på en hemmagjord hårinpackning, ta ett fotbad, fixa naglarna och mer saker. Skriver sen när jag är klar!

Igår snackade jag med Sarah på MSN, snacka om att det kan bli missförstånd ibland :P

Jag: Är du i Stockholm nu?
Sarah: Japp
Jag: Är du med Helene?
Sarah: Nääe, hon är sjuk, så jag bor hos Arne och Marie istället.
Jag: Jaså, vad har Helene för fel då?
Sarah: Typ feber och massa bajs.
Jag: Har hon diarée?
Sarah: HAHAHAHAAHAH
Jag: ?
Sarah: Nej hon har inte diarée knäppgök.
Upptäcker sedan att det blev ett missförstånd och garvar lika mycket som Sarah.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0