MEN VAFAN!

Fyfan vad jag är sur och förbannad just nu, för typ en halvtimme sedan, klockan var tio i elva i allafall, vad tror ni händer? Jo min "kära" granne trycker igång stereon på högsta volym så mina sängben nästan viker sig. Jag kokade av ilska och försökte dunka i väggen, dock har jag ett problem, antingen är det grannen bredvid mig, eller den under, men hur som helst. Efter ett tag upphörde musiken och jag pustade ut. Men efter en minut igen var den igång. Då fick jag nog och knäppte på MTV på min TV och började dunka låtar. Den är fortfarande igång nu.
ÅH JAG ÄR SÅ AAAAARG! Och jag vill sova, men tyvärr går inte det på grund av min granne.


Grr, såhär såg jag ut när jag vaknade.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0