Jag = Hjälte!

Ni kan inte ana vad som hände mig idag! Jag var ute och körde i min lilla Opel på de slitna asfaltsvägarna som jag så många gånger innan har kört på här i Söderhamn. Jag skulle hämta upp Hanna vid sitt hus, för vi skulle åka och shoppa lite. När jag kommer fram ser jag att Hanna inte är ensam, men hon är inte medveten om det, eftersom hon står och pratar flitigt i sin mobiltelefon. Det står en till person bredvid henne, som är påväg att attackera henne. Modig som jag är gasar jag på lite extra med min Opel så avgasröret nästan flyger in i skogen och kör på den andra personen, som visar sig vara Moa. Hon blir ursinning och attackerar min bil med hennes enorma gap och dess piercingar. Hanna hoppar snabbt in i bilen och vi kör därifrån, helskinnade. Bakom oss hör vi Moas ursinniga skrik. Förlåt Moa.


Ni ser ju själva hur Moa förbereder sin attack!


Jag får in en perfekt träff med min superOpel


Moas attack mot Opeln.

Ja, såhär kan ett inlägg se ut när jag har fruktansvärt långtråkigt, som tur är så är Hanna snart klar hos sin farmor.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0