Hejdå Agnes!

Nu tänkte jag ladda upp lite bilder från kvällen :) Agnes flyttar till England nu i helgen, så vi tjejer sa hejdå ikväll genom att fixa en massa presenter, sen blev det quiz.

Agnes och Alex


Nathalie och Agnes


Emelie och Lisa, och vad Emelie sysslar med kan man ju diskutera..


Sandra och Mickis

Lite egobilder finns det alltid plats för

Agnes blev uppbjuden på dans


Jag och Agnes


Agnes och Sandra


Sandra, jag och Emelie


Vi vann en pumpapinne som man kan sätta i en blomkruka! Den pussade jag och Agnes på


Sandra och Agnes


En bild på alla oss, men någon förstörde med sitt finger så vi...


Tog en ny bild


Som sagt, egobilder får det alltid plats för!


Vakten var schyst och tog ett sista kort på oss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0