Gott och blandat

Då är min "pyssla om mig"-dag avslutad. Så nu känner jag mig superduperfräsch! Ska nog göra detta mer ofta än vad jag redan gör. Gjorde som sagt en egen hårinpackning som innehöll; en äggula, olivolja och honungsbalsam. Fungerade faktiskt väldigt bra, håret blev mjukare och lättare att platta. Prova vettja!
Sen fixade jag naglarna, fötterna, benen och ja, typ hela kroppen har jag behandlat nu.
I morgon ska jag ner på stan och göra lite hemliga ärenden, sedan ska jag städa lite och packa, eftersom jag nog åker till Daniel på tisdag. Mamma och Peter kommer hem senare, och Buster såklart! Ska bli trevligt att träffa dem!
Jag har lagt upp en plan nu när jag ska vara hos Daniel som lyder;
- Bara äta sött en gång i veckan
- Gå ut och gå minst fem gånger
- Tänka mer på vad jag äter
- Dricka mycket vatten
Låter väl bra va? Tycker jag i allafall, hoppas jag kan hålla allt, haha.

Snackade med brorsan på MSN tidigare under kvällen, såhär kan våra konversationer se ut ibland;

Jag: Jag gör inte mycket, har nyss plattat håret. Dudå? :)
Brorsan: FAN VAD KUL :D:D:D:D:D:D:D:D:D
Jag: Är du full eller? :P
Brorsan: Nej, jag är hög.
Jag: På vadå?
Brorsan: Jävla utlandsstudent som gav mig fil, som det senare visade sig vara toppisar i.
Jag: Vilken jäkel!
Brorsan: Var det kul att träffa farmor då?
Jag: Jadå, det var det.
Brorsan: Sa hon något speciellt?
Jag: Hon tyckte att du kunde sluta röka på.
Brorsan: Svampar äter man, med fil.

Just ja! Vill tipsa er om lite hårprodukter! Swartzkopf har ett jättebra hårlotion samt hårspray! Jag är helt såld gällande båda!

Hårlotion, cirka 60 kronor


Hårspray, cirka 60 kronor

Lägger även ut lite bilder som jag har tagit under dagen :)


Haha, fy så jag såg ut när jag hade ansiktsmasken på :P Såg ut som att man hade världens sämsta hud, eller ännu värre, någon slags hudsjukdom!


Min hemmagjorda hårinpackning :) Ser inte så mysig ut, men fungerade bra!


Fixade naglarna











Jag MÅSTE börja ta kort från olika vinklar.. har inte tänk på det så mycket förut, men nu var det ju ganska uppenbart. Och ja, jag gillar att ta egobilder :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0