Vacker höstdag och trevligt sällskap!


Jag är redo för en promenad till Sandra!


Buster vad ledsen att jag skulle lämna honom


Utomhus var det härligt väder!



Jag och Sandra stötte på en häst som fick lite färskt gräs


Som sagt, härligt väder


Haha, vi försökte ta en bild på oss, men det var svårare än väntat


Men tillslut tog vi en hyfsad bild i allafall


Sen satt jag och chillade lite i Sandras fotölj


Men sen ropade hon att hon hade hittat en cool pälsmössa, så jag blev tvungen att dokumentera det


Och prova den själv såklart


Carmen tyckte nog att vi var konstiga..




Kom hem vid sju ungefär, gick runt och kikade i rummet..


Hittade en klocka som jag inte har sett på evigheter, då blev jag glaaad




I morgon ska jag till Gävle och shoppa lite, får väl se om jag hittar något skoj. Adjö!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0