Pigg och hungrig

Klockan är snart fyra på morgonen och jag är inte trött.. bara otroligt hungrig!
Har suttit barnvakt under kvällen åt Elias, har gått bra. Vi har spelat Pokémon på Nintendo 64 och ritat lite. Sen har han kikat på film.
Åkte hem från Daniel idag också, åkte tåg till Örebro, under resan stannar tåget och ur högtalarna hörs;
- Vi har stannat på grund av en gasläcka, räddningstjänsten är påväg, vi ska försöka lösa detta så fort vi kan och meddelar er passagerare när vi vet mer.
Att tåget lutade gjorde inte saken bättre, inte min kurrande mage heller.
Sen gick det en stressad och en aning tjurig dam som jobbade på tåget och hade inget hopp om att komma iväg snart what so ever!
- Det kan ta timmar, säkert, så förbered er.
Jaja, alla kan ju inte vara muntra hela tiden. Men som tur var så kom vi iväg efter en halvtimme.

Och Elias har inte brist på självförtroende heller kan jag be om att få tala om, vi stod i köket förut och jag kikade igenom hans kort från dagis, som hade kommit i brevlådan. Jag kollar igenom hans klass på dagis och hittar honom och säger medan jag pekar med fingret;
- Där är ju du!
Och Elias svarar utan att tveka;
- Ja! Visst är jag snygg?


Elias somnade framför filmen, Scooby Doo.


Jag sitter i soffan och myser bland alla kuddar :)


Undrar om man skulle passa i kortare frisyr? Jag tänker då inte klippa det om ni tror det.. men jag är nyfiken på hur man skulle se ut, därför försökte jag ta en bild där det såg ut som att jag hade kortare hår.. inte så lyckat.. men men.

Nu ska jag ta en titt i kylskåpet, sen försöka sova!
Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0