Nattblogg

Har egentligen ingenting vettigt att skriva.. har lite tråkigt för tillfället bara. Har nyss käkat lite grapefrukt, på TV:n visas Arkiv X.
Under kvällen har jag städat på rummet, härligt när det blev klart. Nu ska jag bara fixa lite extra i garderoben så börjar jag få ordning :)
I morgon ska jag ta en promenad med Sandra, sen ska vi sitta hundvakt till fyra. Efter det vet jag inte vad som händer, vi kanske tar en fika eller nåt. Jag sa till henne att vi kunde träffas vid tolv eller ett-tiden.. så om jag inte ska vara som en zombie i morgon så borde jag försöka sova nu. Wish me luck!



Jag ska bli bättre på att lägga ut bilder och dokumentera vissa stunder i min blogg.. ska försöka bättra mig. Hoppas Sandra ställer upp på bild i morgon :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0