Hundvakt!

Idag vaknade jag av att Buser hoppade upp i min säng och la sig på mig, han såg så söt ut så jag blev inte sur för att ha blivit väckt. Jag drog på mig lite kläder och tog en morgonprommis med honom.
Mamma opererade ögat idag så jag vaktade buster under förmiddagen, gjorde inte så mycket.. tog det mest lugnt, kastade lite boll med Buster.
När magen började kurra bestämde jag mig för att göra pannkakor (för första gången) och de blev minst sagt misslyckade.. men de smakade gott i allafall, haha. Efter det gjorde jag mig i ordning och gick hem till Hanna. Sen dess har jag bara varit med henne. Ska ta och försöka sova nu snart hade jag tänkt, mina ögon känns tunga..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0