Garderobsstädning!

Hejsan hopp.
Sitter i sängen för tillfället, har nyss blivit klart med att städa lite i garderoben.. jag är inte helt klar ännu men orkar inte städa nå mer ikväll. Tänk vad man hittar saker när man städar i garderoben.. jag hittade fem väskor jag knappt har använt och letat efter, haha. Så det var ju en glad överraskning. Försökte få lite ordning på skorna också.. är inte klar med dem heller, men det får som sagt bli en annan dag!


En del av min garderob.. fick lite ordning men är inte klar ännu!


En liten del av min skosamling.. har ingen aning om vart resten ska få plats.. Sen vet jag inte varför det ligger en påse och ett tidningsställ på golvet..


Jag mellan städvarven!

Jag kom på en annan sak också.. jag är väldigt bra på att fynda när jag shoppar! Jag ska ge er några exempel;
* Jag köpte en svart vinterkappa för 400 kr och den skulle egentligen kosta 950 kr.
* Jag köpte ett par bruna stövlar för 299 kr och de skulle egentligen kosta 500 kr.
* Jag köpte ett par bruna mockastövlar för 450 kr och de skulle egentligen kosta 850 kr.
* Jag köpte ett par Replay-jeans för 400 kr och de skulle egentligen kosta 1000 kr.
* Jag köpte ett par koola anna-jeans för 400 kr och de skulle egentligen kosta 1500 kr.
* Jag köpte en vit, kort blus för 70 kr och den skulle egentligen kosta 500 kr.

Orkar inte fortsätta på listan, haha.. men jag tycker i allafall att det var fynd!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0