En rätt så händelselös dag

Idag har jag faktiskt inte gjort ett skit! Känns inte så hemskt faktiskt, det var ett tag sedan jag bara var hemma och tog det lugnt. Men jag lagade faktiskt maten idag (spaghetti och köttfärssås), så lite nöjd är jag :)
Helene kommer till staden ikväll, hon ska skriva provet till körkortet i morgon, hoppas verkligen att hon klarar det, men det gör hon nog. Vi ska träffas efteråt, kanske tar en fika eller så. På kvällen kommer brorsan och Emma.
Nu tänkte jag ladda upp lite bilder från helgen, när vi firade Björn-Erik.

Haha, jag och Hanna knäppte ett kort för att fördriva tiden (hon ville inte visas) och jag lyckades göra värsta minen :P


Sen så dukade vi i ordning bordet och dekorerade :P


Jag hade lite tråkigt, vettefan hur jag lyckas med alla miner..


Presenter :) det fylldes på lite senare


Hanna fixar och donar


Haha, jag provade en mask, den tryckte verkligen ihop ansiktet, ser lite konstigt ut, men den bjuder jag på! :)


Hanna klädde ut sig lite med


Elias körde samma stil :P


Lite förrätt :) mums


The birthday-kid ;)


Haha, vi köpte lite tutor.. eller vad heter dom egentligen? Aja, ni ser på bilden. Men de fungerade inte riktigt, som ni nog också ser på bilden :P


Haha! Jag och mina jäkla miner alltså..


Hanna såg minst sagt blek ut på denna bild


Sedan bjöds det på tårta :) mums!


Elias var den första som provade på spikmattan

Jag provade på den senare också, och den var inte direkt bekväm! Först gjorde det ont, sen blev ryggen alldeles varm och dunkade liksom. Sen när jag klev av den efter typ tio mínuter var jag alldeles röd om ryggen, kanske inte syns så bra på bilden.. Jag kan inte heller säga att min rygg blev nå bättre av spikmattan, nästan sämre..

Till helgen är det ju Halloween, jag har fortfarande ingen aning om vad jag ska klä ut mig till, måste diskutera mera med folket :) Det löser sig. Hoppas det blir en rolig helg i allafall.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0