Barnvakt!

Hejsan!
Just nu sitter jag hemma hos Ulrica och är barnvakt åt Elias, har varit här sen tio i morse. Allt har gått bra, Elias lekte mest med hans kompis som bor granne med honom. Jag var extremt trött i morse så det blev en hel del koppar kaffe, blev nästan alldeles hyper! haha. Hur som helst, här är lite bilder fån dagen;


Kaffe kaffe kaffe!


Sen blev jag pigg pigg pigg!


Kaffe kaffe kaffe!


Ännu mer pigg!


När Elias och hans kompis hade lekt ett tag inne på rummet såg det ut såhär..


Sen lagade jag lite mat, beställningen av Elias var köttbullar och stekt potatis!


Gick runt och kikade på Elias konstverk, vet inte riktigt vem det ska föreställa..


Konsverk 2


Haha :D


Coolingen själv :)


Elias ville knäppa kort




Nu ska jag bygga lego med Elias, Ulrica kommer nog hem snart tror jag.. Helene kommer också hit och vi ska dra till stan senare, eftersom det är en så kallad "tjejkväll" på stan (affärerna har öppet till nio eller tio på kvällen, det är en massa rea och "prova på" i vissa affärer). Ska bli skoj :)
I morgon ska jag och Helene åka och kika på en utstyrsel åt mig till på Lördag, hoppas jag hittar nåt bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0