Reklam

Ni vet den där nässpray reklamen, där en man och en kvinna sitter och väntar på en buss. Helt plötsligt nyser kvinnan i sina händer, och ber om ursäkt till mannen.
- Ursäkta, men jag är så himla förkyld!
- Det är jag med
- Men det hörs ju inte
- Du skulle ha hört mig i morse, sen hittade jag den där...
(och så vidare)

När man ser en reklam fler än en gång, eller i allafall jag, så börjar jag lägga märke till saker. I den här reklamen reagerade jag på att efter kvinnan har nyst (i sina händer), så tar hon med ena handen på mannen.
Om någon satt bredvid mig och nös i sina händer, och sen tog på mig, skulle jag bli sjukt irriterad. Vem gör så egentligen?
Och om det var jag som nös i mina händer, så skulle väl aldrig tanken på att röra vid en annan person direkt efteråt slå mig.



Undrar hur meningsfullt detta inlägg var egentligen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0