Planeringar och skratt på Wayne´s Coffee!

Dagen började med att jag hade ett ärende att uträtta vid halv tio (Vill inte berätta vad det är nu, eftersom det inte är bestämt ännu).. jag hör mamma ropa utifrån mitt rum;
- Skulle inte du upp vid den här tiden?
Jag är halvvaken, tror att klockan säkert är åtta eller så, eftersom jag inte hade hört mitt alarm. Jag tar upp mobilen och ser att klockan är fem i nio, så jag hoppade upp ur sängen och skyndade mig så fort jag kunde. Men som tur var så hann jag.
När jag var klar nere på stan gick jag hem igen och åt lite. Sen ringde Natalie och frågade om vi skulle ta en fika, så hon kom och hämtade mig vid ett. Först skulle hon vaccinera sig, men det gick snabbt. Jag skulle till arbetsförmedlingen en snabbis också. När vi var klar där åkte vi ner till Wayne´s och fikade. Natalie tog en toast, jag tog en kaffe latte, muuuuums! När vi satt där kom vi på en bra idé också, men det tänker jag inte heller berätta förrän jag vet om det går eller inte, men gud så kul om det skulle gå vägen! Annars så satt vi där och pratade och skrattade, hade riktigt trevligt.


Finn ett fel? :P




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0