Hejdå för i år, skinnjackan!

I morse ringde Hanna och väckte mig vid halv nio, för vi skulle åka och sola. Ungefär såhär lät det;

Jag: mmmmm.....
Hanna(glad röst): Gooooood mooooooooorgon!
Jag: mmmm...
Hanna: Nu är det dags att kliva upp va?
Jag: eeuupnnhklafin (försöker få fram ord, men tro mig, fick bara fram mummel, jag måste ha halvsovit)

Men efter ett tag vaknade jag till och gick upp ur sängen. Hanna kom och hämtade mig en stund senare och vi åkte och solade. Trodde faktiskt inte att jag skulle bli nå brun, men det blev jag!
Sen åkte vi hem till henne en sväng, men Hanna skjutsade hem mig rätt så snabbt så jag fick duscha och fräscha till mig.
Några timmar senare hämtade hon upp mig igen och vi åkte ner på stan och uträttade några ärenden. Vi tog även en varsin Cappuchino på Wayne´s. Mycket gott!
Senare på kvällen drog jag hem till Madde och var med henne och Sarah. Vi åt lite, sen satt vi mest bara och babblade och skrattade - som vanligt. Jag hoppas även att jag får jobba på julbordet i år, John skulle kolla upp det sa han, så nu hoppas jag och håller tummarna!
När klockan var halv elva var det dags för mig att promenera hemåt, vilket var kallt eftersom jag hade på mig min skinnjacka. Den har nog gjort sitt för i år..


Hittade min turkosa sjal långt in i garderoben, det tyckte jag var roligt, har saknat den :)


Köpte en ansiktspeeling, provade nu på kvällen, fungerade rätt så bra faktiskt, och den luktar himmelskt gott! Jordgubb




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0