Halloween

Hejsan Hallå.
Tänkte ladda upp lite bilder från Halloween, bättre sent än aldrig :P  Glömde bort att ta mycket kort, men lite blev det i allafall :)


Vi var hemma hos Sandra först, hon bjöd på ost och kex :) mycket gott!


Sandra njuter av tilltugget :)


Sen förvandlades hon till en ängel, Natta blev ett skelett :)


Sandras syrra Carro var en djävul


Mickis var The king of pop :)


Och jag var en katt av något slag :P haha


Här är dom lite mer misslyckade bilderna, men eftersom jag inte har så många så lägger jag upp alla ändå :)


Haha, Sandra gör värsta blicken :D


Helene lyckades också göra en rolig min


Haha, halva Mickis och halva mig :P den får avsluta!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0