Besök över en natt

Igår när jag låg och kikade på TV ringde Daniel, han frågade vad jag skulle göra klockan ett eller två på natten, jag fattade ingenting först, men sen förklarade han att han tänkte komma och hälsa på. Jag blev överraskad, men glad :)
Han kom fram vid två på natten ungefär, vi tog det lugnt och kikade på TV, vi somnade vid fem på morgonen ungefär. Klockan sju ringde Hanna och väckte mig, för jag hade lovat att följa med henne när hon skulle ta ut sin p-stav. Mötte upp henne på stan vid halv nio, vi blev klar en timme senare ungefär, så jag var hemma vid tio igen.
Daniel låg och sov som en stock, jag gjorde i ordning två knäckemackor och kaffe, kikade lite på TV och så. Sen gick jag in i mitt rum med Buster och väckte Daniel. Men det dröjde inte länge förrän vi båda somnade om igen.
Jag drack min andra kopp kaffe senare när vi hade vaknat igen, det var ett misstag. Har misstänkt ett tag att jag kanske inte tål kaffe, jag fick ont i magen och började må illa.. Så nu ska jag försöka att inte dricka lika mycket kaffe.
Daniel åkte hem vid fyra ungefär, tråkigt att säga hejdå, men vi ses ju snart igen, det var roligt att träffa honom.

I morgon far jag till IKEA, ska handla lite hyllor och så.. Ska bli skoj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0