Tisdag

HejHopp!
Just nu sitter jag och kikar igenom lite bilder som har tagits under veckan. Grabbarna är ute och målar för tillfället.
Idag vaknade man sent, som vanligt.. men vi gick ju och la oss sent också.. (som vanligt).
Igår åkte vi in till soptippen i Karlsborg en sväng för att dumpa lite skit, sen åkte vi och handlade mat. Det blev potatismos, korv med tillbehör, som rostad lök, räksallad (MUMS), ketchup, senap och mer. Väldigt gott! Vi kikade på Söndagsparty med Filip och Fredrik medan. När vi var mättna och belåtna bestämde vi oss för att spela lite kort och dricka lite alkohol. Vi orkade dock inte hålla på lika länge som förra gången. Men vi somnade fortfarande rätt så sent.
I morgon beger jag mig till Dalarna för att besöka Hanna. Ska bo där tills på fredag. Ska bli roligt! Vi håller fortfarande på och kikar och klurar på tågtider. Men jag håller tummarna för tåget som går 15:29.
Här kommer lite bilder, enjoy!













Jag har tyvärr ingen bra bild på mig själv.. så vi får ta en gammal där jag är lika glad som grabbarna på de senaste bilderna :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0