Måndag

Denna dag började med att jag åkte till skolan vid tio. Helena hoppade på samma buss som mig, så vi gick tillsammans till skolan. Jag handlade en macka till lunch på vägen. Sedan mötte vi upp Anna en bit ifrån skolan. Väl i skolan började vi jobba med myter. Vi fick läsa lite mytologier och välja ut en och sedan skriva en dikt. Tills i morgon ska vi ha valt ännu en som vi ska berätta inför klassen.
När jag kom hem la jag mig i sängen och kikade på Top Model. Sedan slängde jag in en tvätt i tvättmaskinen och åt mat (fläskkotlett och broccoli). Sen upptäckte jag och mamma varför internet inte fungerade till min dator, för modemkortet var inte insatt i modemet. Så nu är det problemet löst!
Sen promenerade jag till pappa för att hämta min dator och min kamera. Pratade lite med farsgubben om sommarjobb och så. Efter det skulle han åka till donken och köpa mat, så han skjutsade hem mig till mamma igen. Jag hade tänkt att gå ut och gå, men jag har så ont i kroppen av träningen i helgen och jag hade även ont i huvudet, så jag struntade i det.
Daniel ringde och jag pratade med honom medan jag hängde tvätten. Sen nu sitter jag här igen och väntar på att Ballar av stål ska börja på TV.
Tror jag ska ta mig en morot innan det börjar..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0