Lördag

God afton!
Idag började jag dagen med poweryoga tillsammans med Sarah klockan nio. Det var rätt så jobbigt, men det kändes härligt efteråt. Man kände sig mjukare i kroppen på något sätt.
Efter det så drog jag hem och duschade och bytte kläder, sminkade mig och så. Sen ringde pappa och sa att vi snart skulle åka iväg till farmor eftersom hon fyller år i morgon. Vi kom fram dit runt tre (jag, pappa och Elias). Då åt vi kinamat med farmor, min faster och farmors man. Maten smakade mycket bra. Sen blev det lite tårta till efterrätt, också mycket gott!
Vi åkte hem vid sex ungefär, kom hem runt halv åtta. Sandra kom klockan åtta typ. Vi pratade och skrattade (som vanligt) och kikade lite på Ballar av stål. Sen skulle hon hem för att släppa in hästarna. Och nu sitter jag här, en aning uttråkad. Har blivit erbjuden utgång och så, men jag stannar hemma. Är rätt så trött, yogan tog på krafterna må jag säga!
Nu ska jag ta något och äta, sedan kika om det visas något bra på TV.



Sometimes this life can get you down
Its so confusing
Theres so many rules to follow
And I feel it
cause I just run away in my mind
I want to run through the jungle
The wind in my hair and the sand at my feet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0