Lördag

Hallå!
Just nu gör jag inte mycket, Daniel och Johan sprang nyss ut och målade lite. Så jag blev kvar här. Ska försöka att röja upp lite här i lägenheten, plus packa ihop mina saker.
Jag kom hit i Onsdags, bussresan tog v'äl cirka sju timmar, inte så roligt.. men det gick! Blev fast på T-centralen i två timmar, men det behövdes nog. Köpte nåt att mumsa på och gick runt och letade vart jag skulle kliva på Skövdebussen. Så hellre två timmar än några minuter. Så jag slapp stressa.
Vad har vi gjort denna vecka då? Grabbarna har jobbat lite.. Sen har vi ju såklart vänt på dygnen.. Har väl gått och lagt oss vid två eller fyra varje dag (på morgonen) och vaknat vid två typ.
Vi hyrde film i förrgår också, Twilight, den var helt okej. Men både jag och Daniel tyckte att det kunde ha varit lite mer action, haha.
Igår åkte jag och Daniel in till Mariestad för att äta mat med bror min och hans flickvän Emma. Det blev pizza, mums! Men jag orkade bara halva.. Vet inte vad som har hänt med min aptit..
Sen gick vi och kikade på Vänern och tjötade. På vägen hem stannade vi till på en pizzeria i Karlsborg för att handla mat åt Johan. När vi precis skulle svänga in till Forsvik så kom en grabb joggandes, jag kikade lite noga, och såg att det var Johan. Vi frågade vad han höll på med, han hade tydligen bestämt sig för att ta en joggingtur, haha.
Väl hemma igen började jag spela ett dataspel som jag nötte sönder som barn, Red Alert, haha. Ett slags krigsspel, men roligt. Sen fick Daniel ta över och det gick betydligt bättre för vårat lag. Sen skulle han och Johan spela nåt annat spel, så jag la mig i sängen och lyssnade på musik vid tolv typ. Alla lugna låtarna jag spelade gjorde mig sömnig så jag somnade rätt så fort. Sen kom Daniel och väckte mig vid fem på morgonen ungefär, så hade de spelat klart. Då blev jag pigg igen.. Somnade runt sju på morgonen. Vaknade vid ett av min hemska dröm att Sarah dog, jag grinade som tusan i drömmen och vaknade av att jag grinade som tusan! Blev tvungen att ringa henne. Daniel undrade vad som stod på och jag förklarade. Usch, jag drömmer inte ofta hemska drömmar, men när jag väl gör det blir de så intensiva.. Hur som helst, jag kunde inte somna om och gick upp. Försökte få liv i Daniel, men det var nära inpå omöjligt. Så jag gick ut och solade en stund. När det blev för varmt gick jag in igen och fick äntligen liv i mannen!
Senare ska vi åka och äta nåt, vet inte vart ännu, men det visar sig.. Jag har fått någon slags abstinens för räksallad! Fantiserar om en grillad med mos, ketchup och massa räksallad.. Nu blev jag hungrig.. ska nog ta och koka lite makaroner eller så.
Daniel kom nyss in och sa att vi hade öl till ikväll, och sa att vi skulle fundera över en eventuell utgång, men vi får se med det, ska ju upp tidigt i morgon och sitta på en buss.
Nä, nu ska jag byta kläder, packa ihop mina saker, röja upp lite här, ta kort på grabbarna sedan kanske göra lite makaroner. Men helst vill jag ha räksallad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0