Onsdag

Då har ännu en dag snart nått sitt slut. Idag har det inte hänt så mycket. Jag vaknade runt klockan ett, kikade på TV ett tag, sedan gick jag upp och åt lite frukost. Efter det så la jag mig i sängen igen, mår fortfarande lite dåligt så jag har varit lite klen i kroppen idag. Anyway, senare på dagen fick jag nog av allt TV-tittande och hoppade in i duschen, gjorde en ansiktsmask, fixade naglarna och så.
Allt fixande gjorde mig hungrig, så jag ställde mig och lagade lite mat - tacos (mums) och placerade mig framför TV:n (Two and a half men visades ju, det kan man ju inte låta bli att kolla på). Sedan ringde Daniel och vi pratade i cirka en och en halv timme. När vi hade lagt på skar jag upp lite apelsinklyftor och kikade på Greys Anatomy. När det var slut städade jag upp lite här hemma.
Jag blev väldigt glad när jag hittade ett par ljusa jeans i garderoben som jag inte har sett på ett tag. Får väl se vad mer jag hittar när jag rensar garderoben, spännande!
Nu ska jag göra lite te, sen ska jag försöka komma i säng.
Ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0