The Sims

Snacka om att jag är bättre på att uppdatera i min blogg, med det här inlägget har jag lagt upp tre inlägg idag!
Nu skriver jag för jag måste dela med mig av min lycka, för jag hittade The Sims skivan! Den låg tillsammans med en filmskiva i ett filmfodral, så nu hittade jag sims-spelet och en bra film (She´s the man). Trevligt!
Har hunnit med att äta lunch också, två knäckemackor med makrill, champinjoner, äggplanta och squasch. Med ett glas mjölk till, mums!
Men nu tycker jag att jag har varit inomhus alldeles för länge, jag har ju i och för sig mått dåligt, så det är ju faktiskt förståeligt. Men nu känner jag mig lite bättre, ska nog ta en cykeltur.
Vi får se om jag uppdaterar senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0