Summer of 69

Den låten vaknade jag till i morse, nån granne strömmade ut den låten ur sina högtalare klockan två på dagen och sjöng med, så jag vaknade. Var väl lika bra, så jag inte sov bort hela dagen.. Inte för att jag ska göra något speciellt idag, för jag har feber.. tänker inte klaga över saken, bara att bita ihop och försöka bli frisk!
I morse, klockan nio gick jag upp för att kissa, när jag kom tillbaka i sängen var jag lite klantig och slängde mig och mitt huvud ner i sängen... eller ja, kroppen träffade sängen, men inte mitt huvud, det träffade väggen med en väldans fart. Så nu är jag lite röd och svullen över ögat, på sidan av pannan liksom. Är jag förvånad? Inte ett dugg.
Jag ska försöka vila så mycket som möjligt idag, så jag förhoppningsvis kan jobba i morgon.
Ute är det regnigt och ruskigt.. tråkigt värre. Men ska nog försöka mig på en promenad senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0