Söndag

Jag orkar inte försöka komma på en passande rubrk just nu. För jag mår dååligt! Usch, dålig tajming. Jag som ska jobba i morgon. Men jag ska först till sjukhuset klockan åtta och undersöka mig. Hoppas det går bra!
Jag ska faktiskt cykla till och från jobbet i morgon, om jag mår bättre. Ska fråga min moster om jag får låna hennes cykel mer, så jag kan cykla till jobbet så ofta som det går. Blir väl cirka två mils cyklande varje dag i fem veckor typ. Det måste ge resultat! Jag ska också sluta äta sötsaker och onyttigheter, endast en gång i veckan. Ska bli skönt att leva nyttigt.

Idag vaknade jag vid halv ett av att jag hade ont, usch. Jag kikade lite på TV, sedan fixade jag i ordning frukost. MTV visade ett till The Hills maraton så jag vilade och kollade på det ett tag. Sedan ringde jag rådgivningen, fick som sagt en tid klockan åtta på morgonen i morgon.
När det var avklarat gick jag hem till pappa en snabbis, försökte städa lite, men jag mådde för dåligt. Så jag skyndade mig ner på stan och röstade, sedan gick jag hem igen och fixade i ordning lite mat och såg på TV.
Nu ligger jag i sängen, ska snart upp för att ta en alvedon. Det kanske blir en promenad senare, vi får se hur jag mår, men det skulle vara skönt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0