Regn, regn och åter regn!

Nu sitter jag hemma hos Sarah, vaknade för typ fyrtio minuter sedan..
Ute regnar det på bra, inte roligt.. speciellt inte roligt om jag måste gå till bussen sen.
Igår vaknade jag runt halv fyra på eftermiddagen, åkte senare under dagen hem till Sarah. Vi gjorde chili corncarne till middag med vitt bröd till. Efter det satte vi oss vid våra datorer ett tag, ungefär till klockan tio. Då ringde vi Emelie och frågade vad hon och Elin gjorde, de hade inte så mycket för sig, så vi åkte dit och spelade kort med dem till cirka klockan kvart över ett på natten. Vi spelade först Kneckt, jag förlorade! Sen spelade vi Enköping, jag förlorade! Haha, aja, men vi spelade i allafall inte om något, eller jo, äran såklart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0