Nu är jag hemma...

Jag och Sarah hade tur, för John (Sarahs föredetta låtsaspappa) kunde skjutsa in oss till stan. Puh, jag som trodde att jag skulle få gå en mil. Men så blev det inte!
Jag stannade till hos min moster för att låna hennes cykel på min väg hem, innan det blev för sent för att fråga. Så nu kan jag cykla till jobbet i morgon! Bara det inte regnar... Nä! Det kommer inte regna, det kommer vara solsken och tjugofem grader varmt, så när jag kommer till jobbet har alla bestämt sig för att ta ledigt under dagen för att kunna njuta av det underbara sommarvädret, inklusive min pappa, så jag kan inte jobba. Men då cyklar jag hem och solar istället och njuter av sommarvädret! Förlåt, önsketänkande...
Nu ska jag hoppa in i duschen, sen kommer nog jag sitta vid datorn en stund till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0