Måndag kväll

Ja, nu när jag börjar sommarjobba kan jag väl lika gärna börja äta nyttigt och röra på mig mer? Idag mådde jag inte bra, men det hindrade mig inte från en cykeltur, och oj så jobbigt det var! Det var mest nedförsbackar första biten, men sen blev det baaara uppförsbackar! Jag som hade min Mp3 med mig spelade lite Britney i ena luren och envisades med att jag skulle kunna klara av att sjunga med i alla uppförsbackar. Hur det gick ska vi inte gå in på!
Annars har jag bara tagit det lugnt, spelat lite The Sims, mycket roligt! Man blir nästan beroende av det spelet.. Sen har jag kikat på en massa avsnitt av The Hills från första säsongen, också ett härligt tidsfördriv!
Jag har även varit duktig med att städa rummet... Just ja! Mamma tog fram en stor svart säck med kläder hon hade hittat i pappas garage, och hälften av de kläderna har jag saknat! Då blev jag glad. Ännu mer påfyllning i garderoben!
Har även upptäckt att "leave in" balsam eller vad det nu heter fungerar mycket bättre än vanligt balsam! Efter man har duschat, drar man igenom balsam med fingrarna i hela håret och låter det vara. Det blir mycket mjukare än med vanligt balsam.
I morgon är det jobb som gäller.. ska börja cykla härifrån runt halv åtta på morgonen. Ska bli härligt med lite morgonträning!
Jag mår fortfarande dåligt, men det är väl bara att bita ihop, har sex stycken mer antibiotikatabletter kvar att ta..
Nu ska jag nog kika lite på TV, hoppas Daniel ringer snart...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0