Måndag

Då har jag nyss ätit lite frukost, soppa och knäckemackor. Jag cyklade till sjukhuset vid åtta, fick sitta och vänta i en timme typ, lika drygt varje gång. Men tillslut var det min tur. Tydligen hade jag en kraftig infektion, så nu ska jag gå på antibiotika i en vecka ungefär. Sen blir jag frisk förhoppningsvis. Ska iväg till apoteket senare och hämta ut medicinen.
Ringde pappa och berättade också, han sa att jag skulle stanna hemma idag och börja jobba i morgon istället.
Så idag ska jag bara vara hemma och vila, kanske ska ta en promenad eller en cykeltur senare. Jag vill så gärna hitta min The Sims skiva så jag kan sitta och nörda det ett tag! Men såklart hittar jag den inte någonstans.. Ska försöka leta en sista gång nu snart. Annars får jag väl sitta här vid datorn och snegla på TV:n då och då. Kanske ska ta en tupplur nu snart också..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0