Fredag

Då är klockan snart två.. Daniel åkte för cirka en timme sedan. Tråkigt.. Men vi ses snart igen!
Vad har hänt denna vecka då?
Han kom hit i Tisdags runt sju tiden på kvällen. Vi fikade lite hemma hos mamma, jag packade ihop lite saker medan Daniel lekte med Buster. Sen for vi hem till pappa. Där installerade vi oss lite. Natalie hörde av sig och ville ses, så vi åkte hem till henne och spelade Chicago. Daniel vann. Sen satt vi bara och snackade lite om allt möjligt. När klockan närmade sig ett på natten drog jag och Daniel hem igen.
Vi hade tänkt att åka till Gävle på Onsdagen, men det blev aldrig av. Istället tog vi det lugnt här hemma. Vi snackade lite med Natalie, och vi bestämde oss för att dricka lite alkohol under kvällen. Så jag och Daniel åkte ner på stan och handlade lite nödvändiga saker. Mat till exempel, korv, mos, majs, rostad lök och det absolut godaste - räksallad!
När vi var mätta och belåtna åkte vi och hämtade Natalie. Vi bestämde oss för att lira chicago, igen. Det var lite svårt, för vi satt ute på min veranda och spelade, och det blåste en aning. Men vi gav inte upp!
När klockan närmade sig elva förflyttade vi oss inomhus istället. Där satt vi ett tag, sen promenerade vi ner på staden för att ta oss an muskan!
Jag blev tvungen att springa och ta ut lite pengar. När jag kom tillbaka så hade Natalie och Daniel bestämt sig för att sjunga kareoke. Och visst gjorde dom det! Haha. De gick upp på scenen och höjde stämman till Carolas - främling. Jag höll på att garva ihjäl mig, Natalie sjöng på för fullt, Daniel.. Han skrek mest "Kom igen nu Söderhamn! Wohoo, kom igen nu allihopa, wihooo".
Klockan kvart i två drog vi till Sibylla för att fyllekäka. Och oj så gott det var! Det tyckte Daniel också.
Dagen efter mådde man som man förtjänade. Vi hade då igen bestämt oss för att dra till Gävle, men vi orkade aldrig. Istället tog vi det lugnt här hemma. Drog iväg och käkade lite pizza. Sen låg vi i sängen och kikade på film hela kvällen, Detroit Rock City och Låt Den Rätte Komma in. Båda var bra. Sen orkade vi inte så mycket mer, så vi somnade.
Jag vaknade klockan åtta av att Daniel pratade i sömnen - "pliing pling pliing - såld!" Haha, jag fattade ingenting. Jag somnade om igen men en stund senare vaknade jag av att han ligger och vrider och vänder på sig i sängen. Han hade väldigt ont i armen. Så jag gick upp och hämtade lite smärtstillande. Sen somnade vi om. Vaknade igen runt tolv. Vi käkade lite frukost och såg på TV, Daniel packade sedan ihop sina saker. Sen sa vi hejdå för den här gången och bestämde oss för att ses snart igen. Nu är han påväg till Östersund. Jag sitter här. Ska snart äta något. Ikväll kanske jag ska vara med Madde.
Adjö!
p.s bilder från veckan kommer i nästa inlägg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0