Dumma och snälla antibiotika!

Jag har varit lite dålig på att uppdatera, men jag har inte mått bra alls plus att jag har jobbat. Går fortfarande på antibiotika, den hjälper ju mot infektionen men får mig att må dåligt. Inte så roligt. Men jag kommer ju inte äta tabletterna så länge, har fem stycken kvar nu.. så om fem dagar är det över, då är jag förhoppningsvis infektionsfri!
Idag har jag som sagt jobbat, gick väl bra. När jag kom hem tog jag det lugnt. Åt lite mat och så. Sen har det inte hänt mycket alls, har bara legat och vilat.. gick en liten promenad, men mer än så orkade inte kroppen med. Pratade med mamma också, hon tyckte att jag skulle ringa rådgivningen på sjukhuset, vilket jag gjorde. De sa att om det blev värre skulle jag ringa igen.
I morgon får vi se om jag jobbar eller inte, det beror på hur jag mår.
Pratade nyss med Daniel, han och Johan var påväg hem från Östersund nu.. de har väl kanske femtio mil kvar, så de är typ framme klockan sex på morgonen.
Jag har faktiskt inte ätit något onyttigt denna vecka, är stolt över mig själv! Det är svårt att motstå sötsaker på jobbet, eftersom det finns jämt något sött där, tårta, bullar, chokladbollar, varm choklad m.m. Men jag har inte fallit för frestelsen!
Nu hade jag tänkt att försöka sova.. Ska bli härligt med sömn.
God natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0