Besök

Lite dålig uppdatering idag, I know. Men jag jobbade till tolv, sen cyklade jag hem och började städa rummet och så. Det måste ju se rent ut när man ska få besök :)
Daniel hade sagt hela tiden att han skulle åka buss hit, och ringa när han närmade sig. När jag satt i mitt rum ringde det på dörren, och vem var inte det om Daniel? Haha, jag blev jättechockerad. Tydligen hade han fått låna en bil hit. Vilket är bra, så vi kan ta oss fram.
Vi lekte lite med Buster, sen lekte vi med hamstern.. Även Daniel påpekade hur fet Elvon är, haha. Ska nog sätta hamstern på en diet.
Sen åkte vi och handlade mat åt oss och Peter, jag tog en kycklingsallad, Daniel tog en pizza och Peter tog också en sallad. Gott var det!
Annars har vi inte gjort så mycket mer, Daniel duschar för tillfället, och jag sitter här, har läst en massa bloggar, är nästan besatt av att läsa bloggar.. Jag läser Kissie, Blondinbella, Gaybloggen, Paulina, Dessie och Kenza, och såklart några av mina vänners bloggar.
Nu har Daniel duschat klart, vi får se vad jag hittar på.
I morgon väntar jobb, jobb och åter jobb och cyklande, cyklande och åter cyklande.. blääääääääääää.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0