Äntligen lite sol!

Under eftermiddagen kikade solen äntligen fram! Wiie. Det gjorde min kvällspromenad ännu mer härlig. Var ute och gick i en timme ungefär.
På vägen hem passerade jag en syrén, och blommorna luktar så fantastiskt gott! Skulle vara perfekt om man hade ett syrénträd utanför fönstret, så kunde man öppna och släppa in doften när man vill.. Underbar tanke..
Nu sitter jag och glor ut genom fönstret, solen har precis gömt sig bakom alla träd. I mina hörlurar poppar jag Robert Miles - Children.
Börjar bli lite trött faktiskt.. promenaden tog på krafterna. Ett bra tips till er som har svårt att bli trött på kvällen, ta på gympaskorna, sätt i hörlurarna och poppa musik medan ni går en rask promenad. När man är hemma igen känns det som om att man kan somna när som helst! Eller ja, så blir det för mig i allafall.
Men det är lite drygt, jag är trött.. Men vill inte alls sova. Hm, jobbigt. Vi får väl se när jag somnar helt enkelt.
Nu blev jag lite törstig, ska hämta ett glas vatten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0