Alla uppskattar inte mitt arbete

Nu sitter jag hemma hos Sarah, kikar lite på TV medan.
Idag på jobbet har jag målat, började måla på en lastplats som var blå från början, som nu ska bli svart. Men det var ett par svalor som flög omkring och halvattackerade mig om och om igen, tydligen uppskattar de inte mitt arbete.
När jag slutade cyklade jag hem till Sarah, vi kikade lite på TV och gick senare till ICA för att handla lite.
I morgon åker jag med Sarahs familj och släkt till deras sommarstuga, ska bli mysigt. Hoppas vattnet är tillräckligt varmt så man kan ta sig ett dopp.
Det enda negativa med stugan är att det typ inte finns någon mottagning till mobilen, om man inte står på en viss sten utomhus.
Jag vet inte om jag åker hem på lördag eller söndag, det får vi se.
Jag kommer inte att kunna blogga under min vistelse där, så jag uppdaterar antingen på lördag eller söndag.
Nu ska jag och Sarah kika på TV, sen blir det en promenad. Ikväll ska vi ta det lugnt och kolla på film.
Trevlig midsommar på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0