Zombie-Christine

Idag har jag varit sjukt trött.. Har bara gått runt som en zombie på jobbet, och hemma. Men jag tror jag vet varför jag är så trött, för att jag dricker alldeles för lite. Igår drack jag två glas vatten, på hela dagen. Idag har jag druckit två koppar te och ett glas juice, lite bättre. Så ja, jag får väl skärpa till mig och dricka mer, det är ju faktiskt väldigt viktigt när man jobbar, speciellt när det är varmt ute.
Vad har jag gjort mer idag då? Hm, kom hem och gjorde mat - Lax, potatis, romsås och avocado. Ska snart ner till stan och köpa refillkort till mobilen. Det är nog den enda motionen jag orkar med idag känner jag..
Om ungefär tio dagar får jag träffa Daniel igen, jippie! Saknar honom väldigt mycket...
Nä, nu ska jag pallra mig ner till staden, uppdaterar kanske senare. Ciao!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0