Vänt på dygnen...

Ja, det var ju bara en tidsfråga innan jag skulle lyckas med att vända på dygnen.
Nu är klockan snart tre på natten, är jag trött? Nej.. Är Daniel trött? Nej..
Vi ska snart fortsätta att kika på film, Final Destination 3. Men efter det blir det nog sängen.
Jag vaknade idag runt ett, väckte Daniel som hade bestämt att vi skulle komma upp i tid, men det gick inte så bra.. Istället kom han upp vid halv fyra.
Vi kollade på The Hills och chillade lite, sen gjorde vi i ordning oss för att åka till hans syster. Sen blev det en sväng till Skövde och tillbaka. Vi har hunnit med att planera lite saker nu framöver, som Liseberg och en kryssning. Sen kanske vi tar en tripp till mig om en vecka, vi får se!
Nu blir det att kolla klart på filmen, sen ska jag försöka få båda oss i säng, så vi inte sover bort morgondagen totalt.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0