Trivselkväll

Hej hopp!
Har nu tagit en paus från mitt packande, klockan kvart i två på natten.. heh. Aja, jag höll faktiskt på att packa tidigare under eftermiddagen, men Emma hade tråkigt och ville hitta på något. Så vi drog iväg till Trivselkvällen. Andreas Johnsson uppträdde, Jag och Emma satt och myste på en bänk och pratade om allt mellan himmel och gjord. Även fast de har börjat tagit inträde så var det hyfsat mycket folk ändå.
När det var slut gick vi hem till mig där Kricke, Linus och Magnus satt och snackade i hallen. Vi bestämde oss för att åka till McDonalds, sagt och gjort! Jag köpe mig en cheeseburgare och en liten dricka, de andra tog milkshake. Där satt vi ett tag, sen åkte vi vidare.

Efter vi hade släppt av Linus skjutsade de hem mig. Sen dess har jag mest packat och virrat runt i lägenheten. Har skrivit en lång lista på vad jag ska ha med mig, annars får jag panik. Men det är smart att skriva en packningslista, då behöver man inte oroa sig för att ha glömt något! Sitter även och kikar på busstider inför morgondagen.. Känner på mig att jag inte kommer sova så mycket inatt alltså.. Men jag har ju cirka sju timmar på mig i morgon att sova.
Nä, nu ska jag fortsätta virra runt! Sorry att jag aldrig la upp bilderna på det jag köpte, men ni överlever :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0