Telefonsamtal

Christine: Heej, vad gör du för något?
Helene: Tjaa, inte mycket, kollar på TV just nu, dudå?
Christine: Ja, typ samma här, skäms lite för att jag inte är ute i det fina vädret denna dag..
Helene: Ja, men eller hur? Helt underbart fint väder ute ju!
Christine: Jag tänkte cykla över till dig nu, sen kanske vi kan dra till stranden en sväng?
Helene: Det låter som en kanonidé! Så kan vi ligga och sola.
Christine: Och svalka oss med ett dopp!
Helene: Vi gört!
Christine: Men jag tar nog med mig solskyddslotion, det är nog viktigt en dag som denna.
Helene: Ja, gör det, man vill ju inte bränna sig liksom.
Christine. Nej fy!



Ironi i dess högsta grad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0