Stress!

Nu blir det att packa ner alla sista sakerna, sen duscha och fixa i ordning mig. Efter det ska vi brumma och hämta Daniels kompisar som ska åka med oss, sen upp till Östersund. Det är lite krångel, för vi har inte direkt någonstans att sova ännu, ett alternativ är min fjällstuga, vi får se!
Hur som helst, jag har nu köpt en ny mobil, det blev Samsung Touchwiz!



Är nöjd med den, ska bara lära mig touchfunktionen, men det ska nog gå bra!
Vill skriva mer om vad vi har gjort, men nu är jag alldeles för stressad, hoppas ni har det bra!


Kommentarer
Postat av: Pauliina

Fett snygg mobil :D



Rock on & ha de gött!

2009-08-14 @ 19:40:36
URL: http://pauliina22.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0