Shopping

Det har blivit en hel del shopping nu efter att min lön rullade in på kontot. Det här har jag handlat hittils;


Ett par svarta pumps 350:-


Ett par svarta sandaletter 250:-


En plattång 1000:-

Sen har jag handlat lite grejer som jag inte har bilder på;

En svart body från Gina Tricot 200:-
En svart tröja från Gina Tricot 200:-
Ett par svarta jeansleggins från Gricot 200:-
Leggins från H&M 100:-
Armband från H&M
60:-

Vi ska åka upp till Östersund på onsdag, jag har ju klurat på en ny mobil länge nu. Jag har väntat på att en Sony Ericsson ska komma ut i butikerna, men den gör ju aldrig det.. Idag när jag och Daniel var inne på Mediamarket hittade jag en cool Samsung i samma prisklass. Funderar nu på om jag ska ta och köpa den istället..


Antingen Sony Ericsson C903...


Eller en Samsung F480 Touchwiz



BESLUTSÅNGEST.SE/SANT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0